❗ATENȚIE❗ Informații utile pentru cei care vor să se înscrie pe platforma granturi.imm.gov.ro

1099

Parola asociată noului cont trebuie să conțină literă mare, literă mică, cifră și caracter special. În cazul în care vă apare un chenar roșu, înseamnă că nu ați introdus toate tipurile de caractere solicitate. Acest lucru se aplică indiferent dacă ați primit mesajul că parola creată este puternică.

Dacă adresa dumneavoastră de e-mail este pe un domeniu diferit, există posibilitatea să nu aveți configurat TLS pe server și, drept urmare, să nu poată fi primită confirmarea.   Pentru adresele de e-mail Yahoo, confirmarea poate avea întârzieri. În prezent, se lucrează la remedierea timpului de răspuns. Precizăm că pentru adresele de e-mail Gmail, confirmarea ajunge mult mai repede.   O posibilă cauză pentru imposibilitatea de a finaliza etapa de preînscriere este omiterea selectării din listă a județului și localității. Dacă întâmpinați probleme în acest sens, vă recomandăm să încercați un alt browser de internet și, din nou, să selectați din lista afișată localitatea și județul.   Dacă nu ați reușit să încărcați documentul semnat electronic, există posibilitatea ca datele introduse în profil și datele posesorului semnăturii electronice să nu corespundă. În acest sens, vă recomandăm să faceți verificări în baza de date (CNP, seria și numărul actului de identitate introduse), pentru a corespunde cu posesorul semnăturii electronice. În situația în care ați creat un cont cu altă persoană, nu mai pot fi făcute alte modificări și, prin urmare, trebuie că creați un alt cont.   La acționari se vor scoate condițiile și în viitorul apropiat veți putea intorduce și acționari străini.   De asemenea, precizăm că unei semnături electronice îi pot fi asociate mai multe societăți.